woensdag 4 maart 2015

Suikerkat

Sinds kort weet ik dat onze Muis een suikerkat is. We begonnen met twee eenheden spuiten, twee keer per dag. Maar dat bleek iets teveel. Dus gezakt naar anderhalve eenheid. Vanochtend controle gehad. Eerst weer het scheren van het nekje. Onze Muis keek de assistent met van die trouwe hondenogen aan...(laat hij het maar niet horen, want die honden moet ze niet zo erg.....zodra onze honden in zijn buurt komen slaat hij zijn klauwen al uit....want een zielig gejank van Rakker of Snuitje oplevert....maar ja, waarom komen ze dan nog altijd in zijn buurt vraag je je dan af?)
Goed, bloed geprikt wat Muis gewoon toelaat. Wel bang, maar uitslaan doet hij helemaal niet.
Nu bleek hij toch weer iets te hoog. Dus nu gaan we er ergens tussen in zitten....juist ja.
Als je weet over de streepjes die een eenheid zijn....dan snap je misschien ook wel dat daar een driekwart van geven erg ingewikkeld is..heeft iemand een bril???????

Maar goed, onze Muis is wel anders geworden. Wat relaxter ofzo. Dus helpen doet het in ieder geval wel. Er wordt minder rond de waterbak gehangen en de bak is duidelijk schoner....

Hopelijk zitten we dan op het juiste aantal. Want wat je anders nog moet gaan geven tussen 1,75 en 2 bij deze kleine eenheden is mij een raadsel....

1 opmerking:

  1. Hoi Willy

    Ik zie dat je ook een suikerkat hebt.
    Wij hebben er ook een mogen hebben, helaas is onze Momo er niet meer.
    Maar ik kan je vertellen dat wij haar vele jaren hebben mogen hebben.
    Ze was het zo waard, ik wens je veel plezier met Muis.
    fijne paasdagen, lieve groet Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen