vrijdag 19 juni 2015

Oud maar niet stijf!

Katten die zich wassen. Ik verbaas me iedere keer weer met hoeveel gemak ze dat doen. Ze zitten in de meest onhandige posities. Moet ik eens proberen om al mijn ledematen ergens heen te slingeren en dan ook nog de coördinatie hebben om mezelf te wassen.... ;-)

Zo ook mijn oudste kat: Muis. Volgende maand is hij 17, dus niet zo piep meer, zou ik zeggen. Maar met het grootste gemak waagt hij zich in de meest ingewikkelde poses om zichzelf toch maar goed te kunnen wassen. En het gaat helemaal niet met houterige bewegingen ofzo. Welnee: makkie!

Poef....bij hem vergeleken voel ik me een stijve hark! En dan ben ik in verhouding toch stukken jonger dan hij......




Deze afbeeldingen zijn van morguefile.com. Eens kijken of ik Muis of Vlekkie kan fotograferen in standje onmogelijk....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten